Jogurtowa owsianka na śniadanie

Dziś podam przepis na najszybszą , mało skomplikowaną , ale bardzo pyszną owsiankę.

Owsiankę robię na jogurcie a jak wiemy jogurt zawiera łatwo strawne białka , witaminy A, B12, B 1 oraz niacynę. Dotatkowo jogurt podwyższa odporność, wzmacnia układ nerwowy i tak by można o jogurcie powiedzieć jeszcze wiele rzeczy, ale my przejdzmy do działania.

Uszykujmy sobie:

  • kubeczek jogurtu naturalnego lub greckiego ok 150-200 g
  • ulubione owoce, ja użyłam garść borówek , mango i banan,
  • 30 gram płatków owsianych błyskawicznych,
  • łyżeczkę nasion chia,
  • łyżeczkę wiórków kokosowych,
  • łyżkę pokruszonych orzechów włoskich lub migdałów,
  • 3 łyżki jagły,
  • parę sztuk sliwek suszonych można pokroić,
  • 1-2 łyżki miodu,
  • łyżkę siemienia lnianego.

Wszystkie te składniki umieszczamy w misce i łączymy ze sobą . Na wierzch nakładamy nasze owoce , odstawiamy na godzinę .

Po godzinie nasza pyszna fit owsianka jest gotowa do spożycia.

Jest to moja ulubiona owsianka, bo kombinacji składników ma bardzo dużo. Mogę jeść ją co dzien i zawsze będzie pyszna i inna.

Życzę smacznego śniadania.

Please follow and like us:

Dodaj komentarz